zondag 6 oktober 2013

Dierendag!

In het kader van dierendag van afgelopen week schrijf ik een blog speciaal voor onze lieve viervoeters. Ik hoor vaak dat mensen óf een kattenmens zijn óf een hondenmens. Ik ben overduidelijk een kattenmens, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat ik met katten ben opgegroeid. Dat neemt niet weg dat ik helemaal kan smelten van veel honden. Zeker als ze klein zijn, maar ja... welk klein spul is nou niet schattig?! Speciaal voor alle honden en katten (en hun baasjes) zal ik in deze blog vijf hele mooie DIY privéplekjes voor je huisdier bij elkaar zetten. Komen ze....

1. De privé-wc
In dit charmante kastje is de kattenbak gevestigd. Privacy voor de kat, netjes opgeborgen voor het baasje.
2. De zachte slaapplek
Maak een mega-kussen-slaapplek voor je trouwe vriend, wat zal 'ie lekker slapen!
3. Koffermandje
Koffer over? Je hond of kat is er vast heel blij mee. En het staat nog leuk ook!
4. Van pallets
Hier kan meneer of mevrouw kat zich heerlijk terugtrekken. Gemaakt van pallets.
5. De kast in
Mocht je echt een grote plek willen creëren, kun je altijd nog een oud tv-meubel of kast opknappen voor jouw hond.


Waarschuwing! 
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je voor een kat een heel lekker plekje kan klaarmaken, maar als de kat zelf iets anders in gedachten heeft, kun je het wel vergeten! (en daarom vind ik ze nou zo leuk!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten